ჩვენი ამბავი
როგორ დავიწყეთ და როგორი იყო ჩვენი ელექტრონული მაღაზიის Cool-mania ისტორია და ისტორია? აქ ჩვენ შევეცდებით გითხრათ, როგორ დაიწყო ეს ყველაფერი 2010 წლიდან დღემდე :) ასე რომ დაჯექით და წაიკითხეთ გზა, რომელიც გავიარეთ და გზა, რომელსაც ჯერ კიდევ მივუყვებით. ჩვენ არ ვიქნებოდით იქ, სადაც ახლა ვართ, თქვენი მხარდაჭერის გარეშე.
ეს არის აშშ ჩვენი მოგზაურობის დასაწყისში :)
ეს იყო 2010 წელი...
ეს წელი ჩვენი გუნდისთვის იყო Cool-mania ვებგვერდის დაარსების წელი. დავიწყეთ 3 ოფისისა და საწყობის მოკრძალებულ, პატარა სივრცეში, სხვენში, სადაც ზაფხულის თვეებში საჰარის უდაბნოვით იყო :) მაგრამ იმ ენთუზიაზმის წყალობით, რაც მასში ჩავდეთ, ეს გამოწვევად მივიღეთ. რომ დასაწყისი რთულია და ამიტომ სიცხისა თუ სივრცის მიუხედავად არ დავნებდით. და ასე გამოიყურებოდა ჩვენს ოფისში ქვემოთ მოცემულ ფოტოში.
ასე გამოიყურებოდა COOL-MANIA ვებსაიტის პირველი ვერსია
ჩვენ ეს მოვახერხეთ და მიუხედავად უფრო რთული პირობებისა და მცირე სივრცისა, 2010 წლიდან შევქმენით ელექტრონული მაღაზიის პირველი ვერსია, სადაც მართლაც მხოლოდ რამდენიმე პროდუქტი გვქონდა, დავიწყეთ შეკვეთების სისტემა და საქონლის მიწოდება. მანამდე ჩვენი ვებგვერდი მუშაობდა მხოლოდ 3 ენის მუტაციაზე. მიუხედავად ამისა, ბევრი სამუშაო იყო, ძირითადად, ყველა იმ "ბუზების ან შეცდომების" დაჭერა, რასაც ჩვენ ვუწოდებთ, რაც შეიძლება მოხდეს ელექტრონული მაღაზიაში ყოველდღიური მუშაობის დროს, შეკვეთის სისტემის გაშვება, მიწოდება, მარაგის შევსება და ეკონომიკური და ინვოისის ვალდებულებები. ყველაფერი ვისწავლეთ ელექტრონული მაღაზიის მუშაობისას :)
2011 წელი
ჩვენი ელექტრონული მაღაზიის ცნობადობისა და ხილვადობის მოსაპოვებლად და ახალი მომხმარებლების ყურადღების მისაქცევად, ჩვენ მიზნად დავისახეთ მოვინახულოთ ადგილობრივი მუსიკალური ფესტივალები, როგორიცაა BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV და ა.შ. - სადაც ჩვენი პროდუქცია წარვუდგინეთ ახალგაზრდებს. . ჩვენ მოვახერხეთ თავდაპირველი, ძალიან მნიშვნელოვანი კონტაქტების შეგროვება და მომხმარებლებისგან გამოხმაურების მიღება და ასევე, ამის საფუძველზე გავაფართოვეთ შემოთავაზებული პროდუქტების ჩვენი სეგმენტი, რომელიც თავდაპირველად შედგებოდა მხოლოდ LED პროდუქტებისგან, როგორიცაა განათების მაისურები, განათების ქამრები. , წვეულების პროდუქტები და სხვა.
2012 წელი
ამ 2012 წელს ჩვენ ძირითადად ორიენტირებული ვიყავით ასორტიმენტის გაფართოებაზე დაახლოებით 100 პროდუქტიდან დაახლოებით 300 პროდუქტამდე , მაშინაც კი, თუ მოგვიწევდა შეზღუდვა მცირე სასაწყობო სივრცეებში, დაახლოებით 60 მ2. ეს საკმაოდ რთული იყო, რადგან საქონლის ახალი და ახალი ყუთები თითქმის ყოველდღიურად შემოდიოდა და ძლივს გადასაადგილებელი არსად გვქონდა. რაღაც სისტემა უნდა გვეპოვა, რადგან ყუთებმა და საქონელმა კინაღამ ოფისიდან გაგვაძევეს, მაგრამ ყველაფერს სიყვარულით ვაკეთებდით და მაინც ვხალისობდით :)
2013 წელი
დადგა დრო, როცა ვიცოდით, რომ უფრო წინ უნდა წავსულიყავით და გვეპოვა ახალი პარტნიორობა, ახალი პროდუქტები და გადავწყვიტეთ, ეწვია ელექტრონიკის გამოფენებს ჰონგ კონგში. ჩვენთვის დიდი სარგებელი იყო გამოფენები, ისინი დაგვეხმარნენ ბიზნესის დიდ სამყაროში ორიენტირებაში. ეს იყო ბიზნეს პარტნიორებისთვის ახალი კონტაქტების მიღების შესაძლებლობა და ჩვენ კიდევ უფრო დიდი მიმოხილვა მივიღეთ ახალ ინოვაციურ პროდუქტებზე, ტენდენციებზე და რა არის "IN" და რისი გაყიდვა შეგვიძლია ჩვენს ვებსაიტზე. და მომწოდებლების შესახებ კონტაქტებისა და ინფორმაციის შეგროვების შემდეგ, ჩვენ დავიწყეთ ჩვენი პროდუქციის ასორტიმენტის სხვა ტიპების გაშვება, როგორიცაა კამერები, ჯაშუშური ნივთები ან სხვადასხვა საინტერესო გაჯეტები ან აუცილებელი ნივთები.
ჩვენი აღმასრულებელი დირექტორი მარიო ჰონგ კონგის დიდ გამოფენაზე
წლები 2014-2015 წლები
ამ 2014 - 2015 წლებში გადავწყვიტეთ სერტიფიცირება ISO 9001 ხარისხის მართვის სისტემით . ჩვენი მომხმარებლების ნდობის კიდევ უფრო მოპოვების მიზნით, ჩვენ გადავწყვიტეთ დანერგოთ ISO 9001 ხარისხის მართვის სისტემა და შევამოწმოთ ყველა პროცესი შეკვეთის მიღებიდან საქონლის მიწოდებამდე, საჩივრების პროცედურა და ა.შ. მათი გადაჭრის საკუთარი ზუსტი პროცედურები. ეს ნამდვილად არის ნაბიჯი ჩვენი კომპანიის კონკურენტუნარიანობისა და სანდოობის ასამაღლებლად საერთაშორისო ასპარეზზეც.
წლები 2016-2018 წლები
2016 - 2018 წლები იყო ჩვენთვის გადამწყვეტი წლები სრულიად ახალი Cool-mania ვებსაიტის შექმნის , მრავალი ფუნქციის დამატებისა და ენის ვერსიების 20-მდე გაფართოების თვალსაზრისით (ამჟამად გვაქვს 38-მდე). ჩვენ ასევე ორიენტირებული ვიყავით ახალი პროდუქტების დამატებაზე, რომელთაგან იმ დროისთვის უკვე გვქონდა დაახლოებით 2000 (ამჟამად 5000-ზე მეტი). ახალი პროდუქტები სხვადასხვა კატეგორიიდან , როგორიცაა ავტო მოტო განყოფილება, სადაც მივიღეთ თანამშრომლობა კამერების და უკუ სისტემების მაღალი ხარისხის მომწოდებლებთან. ასევე გაფართოვდა ჯაშუშური პროდუქტების, გაჯეტების, აუცილებლად და წვეულების საგნების კატეგორიაც. ჩვენ დავამატეთ ახალი სილამაზის და გარე კატეგორია, რომელმაც მაშინვე იპოვა თავისი თაყვანისმცემლები.
2019 წელი
2019 წელი ჩვენთვის საკვანძო წელი იყო ახალ შენობებში გადასვლის თვალსაზრისით. მივედით იმ ეტაპამდე, როდესაც აღარ გვქონდა ადგილი ჩვენი მომწოდებლებისგან საქონლის შესანახად და ფაქტიურად საჭირო იყო ახალ, საკუთარ შენობაში გადასვლა. გაიზარდა არა მხოლოდ ჩვენი პროდუქციის ასორტიმენტი, არამედ ჩვენი 8 მაგარი მანიაკისგან შემდგარი გუნდი :) ასე რომ, უფრო დიდი შენობების ძებნა მოგვიწია. ასე რომ, ჩვენ წავედით ახალი საწყობის სანახავად ოფისებით და შესაფუთი ოთახით, სადაც წარმოვიდგენდით ჩვენს მომავალ საქმიანობას და წარმატებას მივაღწიეთ:) ბოლოს და ბოლოს, თავად განსაჯეთ.
ორიგინალური წინადადება - შოურუმის ვიზუალიზაცია
თავიდან ეს იყო მხოლოდ ცარიელი ადგილი, მაგრამ მუშაობის დიდი შესაძლებლობებით და რადგან სამსახურში დიდ დროს ვატარებთ, ასევე მოგვიწია ფიქრი იმაზე, თუ როგორ უნდა მოვერგებინა და ჰარმონიზებულიყო ელექტრონული მაღაზიის მუშაობა კომფორტის პირობებთან. ადამიანები, რომლებიც იქ მუშაობენ, ასევე მომხმარებლები, რომლებიც მოვლენ საქონლის სანახავად და საყიდლად პირადად. ასე რომ, ჩვენ მოვამზადეთ საწყისი ვიზუალიზაცია იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყურება სამუშაო ადგილები, საწყობი, ოფისები, სოციალური ობიექტები, სამზარეულო და შოურუმი , რომელიც არა მხოლოდ კლიენტებისთვის შესასვლელი ზონა იქნება, არამედ ჩვენი პროდუქციის პრეზენტაციაც. ასე რომ, ჩვენ გვქონდა ხედვა და შეიძლება დაიწყოს მზადება რეკონსტრუქციისთვის.
და დავიწყეთ აღდგენა...
ჯერ დაიწყო შიდა სივრცეების, ოფისების ტიხრების, შოურუმის, საწყობის და ა.შ. გადაკეთება . ამავდროულად, გვქონდა საქმე ელექტროგაყვანილობის, კონდიცირების, რეკუპერაციის, ფილების, ტროტუარების, სანიტარული ნაგებობების დამონტაჟებასთან და ა.შ. მოგვიანებით დადგა დრო , რომ მოემზადოთ სათავსოები, საქონლის ორ სართულზე თაროების დაწყობა . გარდა ამისა, ოფისები მოწყობილი იყო საოფისე მაგიდებიდან და სკამებიდან, კომპიუტერებით, პრინტერებით, ტელეფონებით, საოფისე ინვენტარით და დამთავრებული კალმებით მაგიდებზე :)
ჩვენ არ დაგვავიწყდა შენობის რეკლამა...
და ეს ყველაფერი მოხდა ელექტრონული მაღაზიის ყოველდღიური ფუნქციონირების შენარჩუნებისას ძველ შენობაში, რადგან ჩვენ უნდა შეგვენარჩუნებინა შეკვეთებისა და საქონლის მიწოდების შეუფერხებელი ნაკადი ჩვენი მომხმარებლებისთვის. გარე სივრცის მოდიფიკაციას, სარეკლამო ფოლგის დაწებებას არ გამოვტოვებდით, რათა ხალხმა ახალ მისამართზე გვეპოვა :)
და ბოლოს, კომპანიისა და საწყობის ახალ შენობაში გადატანა
და ეს იყო სრული ქაოსი, რადგან ელექტრონული მაღაზიის მუშაობა ახალ შენობებში უნდა მორგებულიყო გადაადგილებაზე (ყველაზე დატვირთული საშობაო სეზონის დროს) და ამავდროულად ათასობით ნივთის ტარებასა და საქონლის დახარისხებასა და შენახვაზე. თაროები უნდა ყოფილიყო კოორდინირებული და ეს ყველაფერი ელექტრონული მაღაზიის ნორმალურ ფუნქციონირებასთან და შეკვეთების დამუშავებასთან ერთად, რაც შეუძლებელი ჩანდა, მაგრამ ჩვენ ესეც მოვახერხეთ :)
Ჩვენ ეს შევძელით! კომპანია გადავიდა, დიდი ზეიმი და მოდით წავიდეთ :)
2020 წლები - დღემდე
და ასე გამოიყურება ჩვენი კომპანია დღეს, როცა გვესტუმრებით:) ჩვენ ეს მოვახერხეთ ძალიან რთული პერიოდის მიუხედავად, როდესაც 2020 წელს დადგა Covid-19-ის ცუდი დრო, რამაც აიძულა ჩვენი კომპანია რამდენიმე კვირით დახურულიყო და ეს მართლაც იყო იგრძნობა მთლიანი შეკვეთების რაოდენობაში.
ჩვენ ვიბრძოდით, როგორც ყველა, უკეთესი ხვალინდელი დღის იმედი გვქონდა და მუდმივად ვცდილობდით წინსვლას და თქვენთვის ახალი და ახალი პროდუქტებისა და გაუმჯობესებას.