ვადები და პირობები
გაყიდვის შემდეგი ზოგადი წესები და პირობები არეგულირებს პროდუქციის ან/და მომსახურების შეთავაზებას და გაყიდვას ელექტრონული კომერციის ვებსაიტზე Cool-mania („ვებგვერდი“). გთხოვთ, ყურადღებით წაიკითხოთ ეს ზოგადი წესები და პირობები რაიმე პროდუქტის შეკვეთამდე.
Media Leaders sro, კომპანია რეგისტრირებული სლოვაკეთში (ბიზნესის რეესტრის ნომერი 46 406 999, საგადასახადო კოდი და დღგ ნომერი SK2023368787, აქვს რეგისტრირებული ოფისი სლოვაკეთში, Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, სლოვაკეთი. Media Leaders არის e-ს მფლობელი. -კომერციული საიტი Cool-mania
1. ვებსაიტის განაცხადის სფერო
1.1 ონლაინ მაღაზია Cool-mania დაცულია საცალო ვაჭრობისთვის. Cool-mania სთავაზობს პროდუქტებს გასაყიდად ექსკლუზიურად კლიენტებს „ბოლო მომხმარებლებს“, ანუ „მომხმარებლებს“. „მომხმარებლად“ ითვლება ნებისმიერი ფიზიკური პირი, რომელიც ყიდულობს საქონელს იმ მიზნით, რომელიც არ არის დაკავშირებული მის ბიზნესში განხორციელებულ რაიმე კომერციულ, ხელოსნურ ან პროფესიულ საქმიანობასთან. თუ მომხმარებელი არ არის „მომხმარებელი“ მოწვეული იქნება, მოერიდოს შეკვეთებს ონლაინ მაღაზიაში; Cool-mania იტოვებს უფლებას არ დაამუშავოს შეკვეთები მომხმარებლებისგან, რომლებიც არ არიან „მომხმარებლები“ და ნებისმიერი შეკვეთა, რომელიც არ შეესაბამება Cool-mania-ს ბიზნეს პოლიტიკას.
1.2 ვებსაიტზე განთავსებული ყველა ინფორმაცია არ წარმოადგენს სავალდებულო შეთავაზებას პროდუქციის გაყიდვისთვის ნებისმიერ ქვეყანაში ან ადგილას.
ვებსაიტზე გასაყიდად შემოთავაზებული პროდუქტების შეძენა და გაგზავნა შესაძლებელია მხოლოდ იმ კლიენტებთან, რომლებიც ცხოვრობენ და მიუთითებენ დანიშნულებად მთელ მსოფლიოში.
1.3 ვებსაიტზე პროდუქციის შეძენა ნებადართულია იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც გარანტიას იძლევიან, რომ არიან მინიმუმ თვრამეტი (18) წელი და შეუძლიათ დადონ იურიდიულად სავალდებულო კონტრაქტები.
1.4 პროდუქციის გაყიდვა ვებსაიტზე წარმოადგენს დისტანციურ ხელშეკრულებას, რომელიც რეგულირდება 50-ე და შემდგომი მუხლებით. 2005 წლის 6 სექტემბრის სლოვაკეთის საკანონმდებლო დეკრეტის N. 206 („მომხმარებლის კოდექსი“) და სლოვაკეთის 2003 წლის 9 აპრილის N. 70 საკანონმდებლო დეკრეტით, რომელიც შეიცავს ელექტრონული კომერციის რეგულირებას.
1.5 გაყიდვის ზოგადი წესები და პირობები გამოიყენება შესყიდვის შეკვეთის გადაცემის თარიღისთვის გამოქვეყნებული. ისინი შეიძლება დროდადრო შეიცვალოს შესაძლო მარეგულირებელი ცვლილებების გათვალისწინებით. ნებისმიერი ცვლილება ძალაში შევა ვებსაიტზე გამოქვეყნების დღიდან
2. გაყიდვის ზოგადი პირობებისა და ხელშეკრულების დადების მიღება
2.1 ხელშეკრულების გასაფორმებლად ხელმისაწვდომი ენაა ინგლისური. კონტრაქტი გაფორმებულია ევროკავშირის ქვეყნებში, როგორც ეს მითითებულია ზემოთ პუნქტში 1.2.
2.2 კლიენტი ვალდებულია ყურადღებით წაიკითხოს ეს წესები და პირობები. კლიენტს მოუწოდებს ჩამოტვირთოს, შეინახოს ან დაბეჭდოს მისი ასლი, ასევე ინფორმაცია გატანის უფლების შესახებ და ნებისმიერი სხვა ინფორმაცია, რომელსაც Cool-mania აწვდის ვებსაიტზე, შეძენის პროცესის დაწყებამდე ან მის დროს.
2.3 ვებსაიტზე ერთი ან მეტი პროდუქტის შეძენის დასასრულებლად, მომხმარებელმა უნდა შეავსოს შეკვეთის ფორმა და გაუგზავნოს Cool-mania-ს ელექტრონულად, იმ ინსტრუქციების შესაბამისად, რომლებიც გამოჩნდება ვებსაიტზე შეკვეთის ფაზებში.
2.4 ვებგვერდის მეშვეობით შეკვეთის ფორმის წარდგენით (ფორვარდი), მომხმარებელი უპირობოდ იღებს და თანახმაა შეასრულოს გაყიდვის წინამდებარე ზოგადი წესები და პირობები Cool-mania-სთან მის კონტრაქტში. ამ გაყიდვის ზოგადი პირობებით მოცემულ გარკვეულ პირობებზე უთანხმოების შემთხვევაში, მომხმარებელი მოწვეულია არ წარადგინოს შეკვეთის ფორმა ვებსაიტზე შესაძენად.
2.5 Cool-mania შეიტანს შეკვეთის ფორმებს მონაცემთა ბაზაში კანონის პირობების შესაბამისად. მომხმარებელს შეუძლია მიიღოს წვდომა მის შეკვეთის ფორმაზე, ვებსაიტზე განყოფილების " /user/in " მეშვეობით
2.6 მას შემდეგ, რაც კლიენტი წარადგენს შეკვეთას, Cool-mania გამოგიგზავნით „შეკვეთის შესვლის დადასტურებას“ ელ.წერილს, რომელიც დაადასტურებს მის მიღებას.
ამ ელფოსტაში ნაჩვენებია შეკვეთის ძირითადი ელემენტების ამონაწერი: მომხმარებლის მიერ შეყვანილი პერსონალური მონაცემები, მიტანის მისამართი, შეკვეთილი პროდუქციის დეტალები (აღწერილობა და რაოდენობა), ფასის დეტალები, გადახდის მეთოდი, მიწოდების ხარჯები, ნებისმიერი დამატებითი ხარჯი. როგორც ინფორმაცია გასვლის უფლებისა და გაყიდვის ზოგადი წესებისა და პირობების შესახებ. კლიენტი იღებს ვალდებულებას გადაამოწმოს სისწორე და მიაწოდოს შესაძლო შესწორებები ელექტრონული ფოსტით [email protected]
ეს ელ.წერილი არ წარმოადგენს შეკვეთის მიღებას, არამედ მხოლოდ Cool-mania-ს შესაბამისი სისტემების მიერ მისი სწორი მიღების დადასტურებას. კლიენტი ასევე იპოვის თავის პირად „შეკვეთის ნომერს“, რომელიც უნდა იყოს გამოყენებული ნებისმიერ სხვაში. Cool-mania-სთან კომუნიკაციის შემდეგ.
2.7 კონტრაქტი Cool-mania-სა და მომხმარებელს შორის დაიდება მხოლოდ მაშინ, როდესაც Cool-mania დაადასტურებს, რომ შეკვეთა მიღებულ იქნა ელექტრონული ფოსტით "შეკვეთისა და გადაზიდვის დადასტურება"
2.8 კლიენტისთვის გაგზავნილი ნებისმიერი ელფოსტა, რომელიც ადასტურებს მისი შეკვეთის სტატუსს (როგორიცაა „დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნა“ ან „შეტყობინება მიწოდების დაგვიანების შესახებ“) ან ზეპირი კომუნიკაცია შეკვეთის შესახებ არ უნდა ჩაითვალოს მის მიღებად.
ხელშეკრულების დასრულება ხდება შეკვეთილი პროდუქციის გადაზიდვით, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც Cool-mania-მ არ შეატყობინა მომხმარებელს მისი არ მიღების შესახებ, ან მომხმარებელმა მოითხოვა მისი გაუქმება.
2.9 Cool-mania იტოვებს უფლებას უარი თქვას ან შეზღუდოს შეკვეთები, რომლებიც არ იძლევა გადახდისუნარიანობის საკმარის გარანტიებს ან რომლებიც არასრული ან არასწორია. ასევე შეკვეთა, რომელიც დაკავშირებულია პროდუქტებთან, რომლებიც აღარ არის ხელმისაწვდომი (საწყობში არ არის)
ამ წინადადებებში Cool-mania ელფოსტით აცნობებს მომხმარებელს რაც შეიძლება მალე, რომ ხელშეკრულება არ არის დადებული და შესყიდვის შეკვეთა არ იქნა მიღებული, აკონკრეტებს უარის მიზეზებს.
უკვე დასრულებული გადახდის შემთხვევაში, Cool-mania უზრუნველყოფს კლიენტს ტრანზაქციის გაუქმებით უკვე დარიცხული თანხის დაბრუნებას (იხ. მუხლი 13. თანხის დაბრუნების მეთოდი)
Cool-mania ასევე იტოვებს უფლებას უარყოს შეკვეთები ნებისმიერი მომხმარებლისგან, რომელთანაც Cool-mania-ს აქვს მიმდინარე სამართლებრივი დავა წინა შეკვეთასთან დაკავშირებით. Cool-mania-ს შეუძლია გააუქმოს ნებისმიერი შეკვეთა, თუ ეჭვობს რაიმე თაღლითურ საქმიანობას და შეიძლება უარი თქვას შეკვეთების დამუშავებაზე წინა თაღლითური შეკვეთების ისტორიით
3. პროდუქტის ინფორმაცია და პროდუქტის ხელმისაწვდომობა
3.1 თითოეული პროდუქტის ძირითადი მახასიათებლები ნაჩვენებია თითოეულ „პროდუქტის ინფორმაციის გვერდზე“ მწარმოებლების მიერ მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე. Cool-mania, იტოვებს უფლებას შეცვალოს ნებისმიერი პროდუქტის ინფორმაციის გვერდი გაფრთხილების გარეშე.
3.2 Cool-mania შეეცდება მაქსიმალურად წარმოაჩინოს სურათები გასაყიდად შემოთავაზებულ პროდუქტებთან რაც შეიძლება ახლოს.
თუმცა, პროდუქტების ფერები შეიძლება განსხვავდებოდეს რეალურისგან, მომხმარებლის მიერ გამოყენებული კომპიუტერული სისტემების პარამეტრების შესაბამისად.
პროდუქტის სპეციფიკაციების სურათები ასევე შეიძლება განსხვავდებოდეს ფერის ჩრდილში, ზომაში ან პროდუქტის აქსესუარებთან დაკავშირებით. ნასყიდობის ხელშეკრულების მიზნებისათვის უპირატესობა ენიჭება პროდუქტის აღწერას, რომელიც შეიცავს კლიენტის მიერ გაგზავნილ შეკვეთის ფორმას
3.3 ვებსაიტზე ასევე შეიძლება იყოს ნაჩვენები ზოგადი ხასიათის შესყიდვის დამხმარე ინფორმაცია, როგორიცაა, მაგალითად, ნაპოვნი ტერმინების ყიდვის სახელმძღვანელო.
ეს ინფორმაცია მოცემულია როგორც მარტივი ზოგადი საინფორმაციო მასალა, რომელიც არ შეესაბამება ერთი პროდუქტის რეალურ მახასიათებლებს. ნასყიდობის ხელშეკრულების მიზნებისათვის უპირატესობა ენიჭება პროდუქტის აღწერას, რომელიც შეიცავს კლიენტის მიერ გაგზავნილ შეკვეთის ფორმას.
3.4 თითოეული პროდუქტის „პროდუქტის ინფორმაციის გვერდზე“ არის სპეციალური განყოფილება, რომელიც შეიცავს ინფორმაციას „პროდუქტის ხელმისაწვდომობის“ შესახებ. მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს მხოლოდ პროდუქტები შემდეგი წარწერით „მარაგში“.
იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტის სტატუსი არის „ მარაგში არ არის “, მომხმარებელს შეუძლია გააგრძელოს პროდუქტის დაჯავშნა და Cool-mania კლიენტის სახელით შეუკვეთავს მას მიმწოდებელს. როდესაც პროდუქტი ხელმისაწვდომი იქნება, Cool-mania აცნობებს მომხმარებელს ელ.ფოსტის საშუალებით.
3.5 გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ პროდუქტის კალათაში დამატება არ ნიშნავს იმას, რომ პროდუქტი ავტომატურად დაჯავშნილია მომხმარებლისთვის.
პროდუქტი კვლავ ხელმისაწვდომია სხვა მომხმარებლების შესაძენად Cool-mania-ს მიერ გაგზავნამდე და შეკვეთის დადასტურების შეტყობინებამდე, გაყიდვების ამ წესებისა და პირობების შესაბამისად.
ეს შეიძლება დამოკიდებული იყოს ვებსაიტზე შესყიდვის ერთდროულ შეკვეთებზე. შესაძლებელია, ტექნიკური მიზეზების გამო, რომ „ხელმისაწვდომი პროდუქტი“, შეკვეთის გადაცემის შემდეგ მარაგში აღმოჩნდეს და ამიტომ საჭიროა ახალი მიწოდების მოლოდინი. ამ შემთხვევაში, კლიენტი დაუყოვნებლივ ეცნობება ელექტრონული ფოსტით ("პროდუქტი დაცულია" ან "მიწოდების დაგვიანება") და შეუძლია მოითხოვოს შეკვეთის გაუქმება ნებისმიერ დროს პროდუქტის გაგზავნამდე, ღილაკზე "გაუქმება" დაწკაპუნებით, რომელიც შეიცავს ელ.ფოსტა.
3.6. შეკვეთილი პროდუქტის მიუწვდომლობის შემთხვევაში, მომხმარებელს ეცნობება ელექტრონული ფოსტით დაუყოვნებლივ და ნებისმიერ შემთხვევაში შეკვეთის გადაცემის მომდევნო დღიდან ოცდაათი (30) დღის განმავლობაში. თუ გადახდა უკვე დასრულებულია, Cool-mania ერთდროულად უზრუნველყოფს კლიენტს ტრანზაქციის გაუქმებით უკვე დარიცხული თანხის დაბრუნებას. (იხილეთ პუნქტი ქვემოთ: 13. თანხის დაბრუნების პროცედურები)
4. ფასი, ტრანსპორტირების ხარჯები, გადასახადები და გადასახადები
4.1 ვებგვერდზე გამოქვეყნებული ყველა ფასი არის ევროში (ევროში) გადაყვანილი სხვა ვალუტაში მიმდინარე კურსის მიხედვით. ისინი მოიცავს დღგ-ს (20%), თუ პროდუქცია გაიგზავნება და მიწოდებულია მთელ მსოფლიოში.
4.2 Cool-mania იტოვებს უფლებას შეცვალოს პროდუქციის ფასი ნებისმიერ დროს. გასაგებია, რომ პროდუქტის ფასი, რომელიც დაერიცხება მომხმარებელს, არის ის, რომელიც ნაჩვენებია საიტზე შეკვეთის გაგზავნის დროს. შეკვეთის გადაცემის შემდგომი ზრდა ან შემცირება არ განიხილება.
4.3 პროდუქტის ფასი არ მოიცავს ტრანსპორტირების ხარჯებს. მიწოდების ხარჯები ეკისრება მომხმარებელს და იხდის კლიენტს შეკვეთის მთლიანი ფასის გადახდისთანავე.
ყველა შეკვეთის თანხა შეადგენს 8 ევროს (დღგ-ს ჩათვლით) კალათაში ონლაინ შესყიდვის პროცედურის დროს და მის დასრულებამდე, ასევე ელ. ფოსტაზე „შეკვეთისა და გადაზიდვის დადასტურება“.
4.4 შეკვეთის ჯამური ფასი (მიწოდების და სხვა დამატებითი ხარჯების ცალკე მითითებით) ყოველთვის ნაჩვენებია კალათაში შესყიდვის პროცედურის ბოლოს." ეს ჯამი (რომელიც კლიენტს მიეთითება "შეკვეთის ჩანაწერში" დადასტურება“ და „შეკვეთისა და გადაზიდვის დადასტურების“ ელ.ფოსტაში იქნება კლიენტის მიერ შესყიდვის შეკვეთასთან დაკავშირებით გადასახდელი თანხა, გარდა შესაძლო საბაჟო გადასახდელებისა (იხილეთ პუნქტი ქვემოთ). .
4.5 ზოგიერთ ძალიან კონკრეტულ მიმართულებამდე მიწოდებამ შეიძლება მოითხოვოს დამატებითი გადასახადები და ხარჯები, რომლებიც ეკისრება მიმღებს და იხდის პროდუქციის უშუალოდ საგადასახადო და საბაჟო ორგანოებში ან კურიერთან მიტანისთანავე. კლიენტი ანაზღაურებს Cool-mania-ს ასეთი გადასახადებისგან, გადასახადებისა და გადასახადებისგან. თუმცა, ნებისმიერი შესაძლო გადასახადი, გადასახადი, ხარჯი ან სხვა მოვალეობა, რომელიც გათვალისწინებულია თითოეული კონკრეტული ქვეყნის კანონმდებლობით, სადაც პროდუქტები იგზავნება და მიწოდებულია, მთლიანად ეკისრება მომხმარებელს.
5. როგორ ვიყიდოთ
5.1 პროდუქტის შეძენა ვებსაიტზე შესაძლებელია რეგისტრაციით ან მის გარეშე. რეგისტრაცია მომხმარებელს საშუალებას აძლევს ჰქონდეს დამატებითი სერვისების სპექტრი პერსონალური პროფილის შექმნით.
5.2 ონლაინ eshop-ზე მომხმარებელი ირჩევს და ამატებს კალათაში ხელმისაწვდომ და შესაკვეთ პროდუქტებს, როგორც ეს აღწერილია შესაბამის „პროდუქტის ინფორმაციის გვერდზე“. შეკვეთის შეტანისას კლიენტმა უნდა მიაწოდოს გარკვეული პერსონალური ინფორმაცია (პერსონალური მონაცემები, მონაცემების დანიშნულება, სტაციონარული და მობილურის ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი); და ჩადეთ საკრედიტო ბარათის მოქმედი დეტალები, რომელზედაც კანონიერად არის პასუხისმგებელი, ან გადახდის სხვა მეთოდები (როგორც ეს გათვალისწინებულია გაყიდვის წესებით და პირობებით).
5.3 Cool-mania იტოვებს უფლებას მოითხოვოს დამატებითი ინფორმაცია და დოკუმენტაცია, რათა დადგინდეს კლიენტის ვინაობა და საკუთრება გადახდის განსახორციელებლად. კლიენტი იძლევა გარანტიას, რომ ყველა მოწოდებული ინფორმაცია არის ჭეშმარიტი, ზუსტი და სრული (იხ. შემდეგი პუნქტი გადახდის მეთოდის შესახებ).
5.4 შეკვეთის განთავსების (გადაგზავნის) შემდეგ კლიენტი მოწვეულია დაბეჭდოს ან შეინახოს მისი ელექტრონული ასლი და კვლავ შეინახოს გაყიდვის წინამდებარე ზოგადი პირობები, დისტანციური გაყიდვის შესახებ დებულებების შესაბამისად.
5.5 კლიენტი, რომელმაც შეკვეთა მოათავსა Log In-ით (ნიშნავს, რომ ის არის რეგისტრირებული მომხმარებელი და შექმნა საკუთარი პროფილი).
5.6 მომხმარებლისთვის შეკვეთის ფორმის სწორად მიღების დადასტურების შემდეგ (იხ. პუნქტი 2.6), Cool-mania ამუშავებს შეკვეთას და ამოწმებს მომხმარებლის მიერ შეყვანილ მონაცემებს, გადახდის მეთოდს, პროდუქციის საწყობში მომზადებას. ზოგიერთ შემთხვევაში მას შეიძლება დასჭირდეს მომხმარებელთან სატელეფონო კონტაქტი ან მოითხოვოს დამატებითი დოკუმენტაცია (იხ. პუნქტი გადახდის მეთოდი)
5.7 Cool-mania აცნობებს შეკვეთის მიღებას „შეკვეთისა და მიწოდების დადასტურების“ ელფოსტის გაგზავნით, რომელიც შეიცავს შეკვეთის ფორმაში უკვე შეტანილი ინფორმაციის შეჯამებას: სამიზნე მონაცემებს, შეკვეთილი პროდუქციის აღწერას და რაოდენობას, გადახდის მეთოდს, მონაცემთა მიწოდებას.
5.8 უარის შემთხვევაში, კლიენტს Cool-mania ეცნობება რაც შეიძლება მალე (და ნებისმიერ შემთხვევაში შეკვეთის განთავსებიდან 30 დღის განმავლობაში) ელფოსტის გაგზავნით „შეკვეთის გაუქმების შესახებ შეტყობინება“, რომელიც შეიცავს მიზეზებს. უკვე დასრულებული გადახდის შემთხვევაში, Cool-mania კონტექსტურად უზრუნველყოფს კლიენტს თანხის დაბრუნებას ტრანზაქციის გაუქმებით უკვე დარიცხული თანხისთვის (იხ. მუხლი 10. თანხის დაბრუნების მეთოდი)
6. გადახდის მეთოდები
როგორც აღნიშნულია პარაგრაფ 4.2-ში (პროდუქტის ფასი, ტრანსპორტირების ხარჯები, გადასახადები და გადასახადები) გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ყველა ტრანზაქცია, ვალუტის ჩათვლით, ითარგმნება ევროში მომხმარებლის მიერ გადახდის შემდეგ.
6.1 საკრედიტო ბარათით გადახდა
6.1.1 საკრედიტო ბარათით გადახდის შემთხვევაში, შესყიდვასთან დაკავშირებული თანხა ბანკის მიერ განხორციელდება დაუყოვნებლივ, კლიენტის მიერ ონლაინ შესრულებული ტრანზაქციის დადებისთანავე.
6.1.2 მომხმარებლის მიერ შეკვეთის განთავსების დროს, ვებ სესია უნდა გადამისამართდეს ვებ-გვერდიდან უსაფრთხო გვერდზე GP WEBpay-ის ვებსაიტზე (SSL). ასეთ ვებსაიტზე მომხმარებელს შეეძლება დაასრულოს ფასის გადახდა
Cool-mania-ს შესყიდვის პროცესში არცერთ დროს არ შეუძლია იცოდეს ინფორმაცია მომხმარებლის საკრედიტო ბარათის შესახებ. მონაცემებზე წვდომა არ არის Cool-mania-ს ან მესამე მხარის მიერ, არც შეკვეთის გაფორმების დროს ან მოგვიანებით. Cool-mania-ის არც ერთი არქივი არ ინახავს ასეთ მონაცემებს. Cool-mania არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება იყოს პასუხისმგებელი მესამე მხარის მიერ თაღლითურ ან უკანონო შეურაცხყოფაზე, ვებსაიტზე შეძენილი პროდუქციის გადახდისას.
6.1.3 Cool-mania იტოვებს უფლებას, სთხოვოს მომხმარებელს, ელექტრონული ფოსტით, გამოაგზავნოს მოქმედი პირადობის მოწმობის წინა/უკანა ასლი. ელექტრონული ფოსტის მოთხოვნაში მითითებული იქნება ის პერიოდი, რომლის განმავლობაშიც დოკუმენტი უნდა მიიღოს Cool-mania-მ. ნებისმიერ შემთხვევაში, ეს ვადა არ იქნება 5 სამუშაო დღეზე მეტი. მოთხოვნილი დოკუმენტის მოლოდინში, შეკვეთა შეჩერდება. მოთხოვნის შემთხვევაში კლიენტი ვალდებულია გამოაგზავნოს ყველა მოთხოვნილი დოკუმენტი მითითებულ ვადაში. თუ Cool-mania არ მიიღებს ამ დოკუმენტებს მოთხოვნილ დროში, როგორც ელ. ფოსტის მოთხოვნაშია, ან მიიღებს არასწორი ან ვადაგასული დოკუმენტები. ხელშეკრულება დაიდება ხელოვნების შესაბამისად და მიზნებისთვის. 1456 cc, და შეკვეთა შემდგომში გაუქმდება, გარდა ნებისმიერი ზიანის ანაზღაურების უფლების გარდა, რომელიც Cool-mania-ს შეიძლება წააწყდეს კლიენტის ქცევის შედეგად. ხელშეკრულების შეწყვეტის შესახებ კლიენტს ეცნობება ელექტრონული ფოსტით, Cool-mania-ს მიერ მოთხოვნილი საბუთების წარდგენის ბოლო ვადის გასვლიდან არაუგვიანეს 2 დღისა და გამოიწვევს შეკვეთის გაუქმებას და დაბრუნდება გადახდილი თანხა. თუ Cool-mania მიიღებს საჭირო დოკუმენტაციას მითითებულ ვადაში, მიწოდების პირობები, ანუ პროდუქტის კურიერის მიერ პასუხისმგებლობის აღება, კლიენტს ეცნობება ტრანზაქციის დადასტურების შემდეგ ცენტრალური თაღლითობის რისკის თავიდან აცილების შემდეგ.
6.1.5 Cool-mania არ შეუძლია იცოდეს და არ ინახავს მონაცემებს, რომლებიც დაკავშირებულია კლიენტის საკრედიტო ბარათთან ან ამ ანგარიშთან დაკავშირებულ სხვა გადახდის საშუალებებთან).
6.2 საბანკო გადარიცხვა
6.2.1 მომხმარებელს შეუძლია გადაიხადოს საბანკო გადარიცხვით. შეკვეთილი საქონელი გაიგზავნება გადახდის მიღების შემდეგ.
(EUR) საბანკო ანგარიშის ნომერი მთელს მსოფლიოში
IBAN : SK9802000000002952352651
მიმღების სახელი და მისამართი :
მედია ლიდერები sro
დლჰა 4
974 05 ბანსკა ბისტრიცა
სლოვაკეთი
მიმღების ბანკის მისამართი:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 ბრატისლავა 25
სლოვაკეთი
SWIFT კოდი (BIC): SUBASKBX
(USD) საბანკო ანგარიშის ნომერი მხოლოდ აშშ-სთვის
ACH და მავთულის მარშრუტიზაციის ნომერი: 026073150
ანგარიშის ნომერი: 8314213021
ანგარიშის ტიპი: შემოწმება
მიმღები: Media Leaders sro
მისამართი:
30 W. 26th Street, მეექვსე სართული
ნიუ-იორკი NY 10010
შეერთებული შტატები
(GBP) საბანკო ანგარიშის ნომერი მხოლოდ გბაიტისთვის
ანგარიშის მფლობელი: Media Leaders sro
დახარისხების კოდი: 23-14-70
ანგარიშის ნომერი: 78093093
IBAN: GB25 TRWI 2314 7078 0930 93
მისამართი:
56 Shoreditch High Street
ლონდონი E1 6JJ
გაერთიანებული სამეფო
ცვლადის სიმბოლო (მინიშნება) : თქვენი შეკვეთის ნომერი
7. გადაზიდვა
7.1 ტერმინი „გადაზიდვა“ აღნიშნავს იმ მომენტს, როდესაც Cool-mania-მ პროდუქტი მიანდო განსაზღვრულ გადამზიდველს, რომელიც პასუხისმგებელია პროდუქტზე (კრიტერიუმები შეიძლება განსხვავდებოდეს შეკვეთილი პროდუქტის ტიპისა და დანიშნულების მიხედვით)
- ჩვეულებრივ ჩამოდის 5 სამუშაო დღეში (შეიძლება განსხვავდებოდეს დანიშნულების ქვეყნის მიხედვით)
- საერთაშორისო ფოსტა 1-ლი კლასის 'ხელმოწერილი' მიწოდებისთვის - საერთაშორისო 'ხელმოწერილი '
- GLS საკურიერო მომსახურება - საერთაშორისო მიწოდება
7.2 მიწოდების პირობები და მიწოდების პირობები კონკრეტულად არის მითითებული ცალკეულ პროდუქტთან დაკავშირებით თითოეულ შესაბამის „პროდუქტის ინფორმაციის გვერდზე“. მიწოდების პირობები ძალაში შედის შეკვეთის გადაცემის დღიდან, თუ სხვა რამ არ არის მითითებული
7.3 თუ რამდენიმე პროდუქტი ერთდროულად შეკვეთილია სხვადასხვა ხელმისაწვდომობის სტატუსით, Cool-mania განახორციელებს მხოლოდ ერთ გადაზიდვას. გადაზიდვა განხორციელდება ყველაზე დიდი დროის შესაბამისად (მაგ. 1 პროდუქტის შემთხვევაში შეკვეთილი სტატუსით „მარაგშია“, პროდუქტთან ერთად სტატუსით „მარაგში“, ორივე პროდუქტი გაიგზავნება მიწოდების უფრო გრძელი ვადით, ანუ 30. დღეები).
8. მიწოდება: საფასური და პირობები
8.1. პროდუქციის მიწოდება ხდება მომხმარებლის მიერ შეკვეთის მოდულში მითითებულ დანიშნულების საფოსტო მისამართზე.
შეფუთვა და მიწოდების საფასური
მსოფლიო სტანდარტი - 8 € (მიწოდება მთელს მსოფლიოში)
8.2 კლიენტი ვალდებულია შეატყობინოს ნებისმიერი განსაკუთრებული მახასიათებლის შესახებ, რომელიც დაკავშირებულია პროდუქტის მიწოდების ადგილთან. არასწორი ინფორმაციისა და დეტალების მოწოდების შემთხვევაში, ნებისმიერი დამატებითი ხარჯის დატვირთვა, რომელსაც Cool-mania გაუძლებს პროდუქტის მიწოდების დასასრულებლად, იქნება კლიენტის პასუხისმგებლობა.
8.3 შეკვეთის მიწოდება ეხება ქუჩის დონეს. ჩვენ არ ვაწვდით საფოსტო ყუთებს, საფოსტო ოფისებს და არ ვაწვდით მესამე კომპანიას, რომელიც მონაწილეობს ტრანსპორტში/სატრანსპორტო ექსპედიტორებში.
8.4 ყველა პასუხისმგებლობა და რისკი შეძენილ საქონელზე ეკისრება მომხმარებელს იმ მომენტიდან, როდესაც საფოსტო სერვისს აქვს მიმღების ხელმოწერა.
8.5 ნებისმიერი საკითხი, რომელიც ეხება მიღებული საქონლის ფიზიკურს, კორესპონდენციას ან სისრულეს, მომხმარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა აცნობოს toCool-mania და მიწოდების დღიდან არაუგვიანეს 5 დღისა ელექტრონული ფოსტით [email protected].
8.6 იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტი ითხოვს შეძენილი პროდუქტის ხელახლა გაგზავნას, Cool-mania გააგრძელებს ახალ მიწოდებას და იტოვებს უფლებას გადაიხადოს, გარდა ხარჯებისა, პროდუქტის Cool-mania-ში დაბრუნების ღირებულება.
8.12 იმ შემთხვევაში, თუ შეძენილი პროდუქტი არ არის მიწოდებული ან დაგვიანებულია სპეციფიკაციების განყოფილებაში მითითებული მიწოდების პირობების შესაბამისად, მომხმარებელს შეუძლია შეატყობინოს ამის შესახებ ელექტრონული ფოსტით: [email protected] . Cool-mania შეისწავლის საჩივარს და შედეგს დაუყოვნებლივ აცნობებს მომხმარებელს ელექტრონული ფოსტით მაქსიმუმ თხუთმეტი (15) სამუშაო დღის განმავლობაში.
9. დაბრუნება: გატანის უფლება
9.1 64-ე მუხლების შესაბამისად. სამომხმარებლო კოდექსის (საკანონმდებლო დადგენილება No. 206/2005), მომხმარებელს „მომხმარებელს“ უფლება აქვს უარი თქვას პროდუქტის შეძენისგან ჯარიმის გარეშე და რაიმე კონკრეტული მიზეზის მითითების გარეშე, პროდუქტის მიღებიდან (14) დღის ვადაში. შემდეგ პუნქტებში მითითებული პირობების მიხედვით
9.2 Cool-mania ანიჭებს მომხმარებელს უკეთეს პირობებს, ვიდრე გათვალისწინებულია სამომხმარებლო კოდექსით (რომელიც წერს, რომ მომხმარებელმა უნდა გამოაგზავნოს წერილობითი შეტყობინება 14 დღის განმავლობაში საფოსტო რეგისტრირებული წერილით დაბრუნების ქვითრით) ამ უფლების განსახორციელებლად, საკმარისია დაუკავშირდეს იქნება პროდუქტის მიწოდების დღიდან 15 სამუშაო დღის განმავლობაში, ელექტრონული ფოსტით: [email protected] თემა: („მსურს გამოვიყენო გაუქმების უფლება)
9.3 უარის თქმის შესახებ მომხმარებელმა უნდა მიუთითოს შეკვეთის ნომერი (შეძენის დროს გაცემული), პროდუქტი ან პროდუქტები, რომლებისთვისაც იგი აპირებს გამოიყენოს უარის თქმის უფლება და მკაფიოდ გამოხატოს თავისი განზრახვა შეძენისგან თავის დაღწევის შესახებ.
9.4 ელექტრონული ფოსტით გაგზავნის მოთხოვნის მიღების შემდეგ, Cool-mania მომხმარებელთა სერვისი დაუყოვნებლივ მიაწვდის მომხმარებელს ინსტრუქციებს პროდუქტების დაბრუნების შესახებ. პროდუქტები უნდა გაიგზავნოს კომპანიის მისამართზე, რომელიც მითითებულია საკონტაქტო გვერდზე.
პროდუქტი უნდა დაბრუნდეს ხელუხლებელი, გამოუყენებელი, სრული ორიგინალური ნაწილებით და შეფუთვით (ჩანთები და/ან შეფუთვა), 9.5 შემდეგი პუნქტების პირობების დაცვით.
9.5 როგორ დავბრუნდეთ - დაბრუნების ტვირთი მომხმარებლის მიერ
9.6 იმ შემთხვევაში, თუ გაყვანა არ განხორციელებულა ხელოვნების შესაბამისად. 64 და შემდგომ. სამომხმარებლო კოდი და, განსაკუთრებით, თუ პროდუქტი არ არის სრული მისი ყველა ნაწილით და/ან თან ახლავს მისი აქსესუარები და/ან ელემენტები, რომლებიც ქმნიან განუყოფელ ნაწილს (მაგ., ეტიკეტი მაინც უნდა დაერთოს პროდუქტს ერთჯერადი ბეჭდით, პროდუქტის განუყოფელი ნაწილი) და/ან არ არის ორიგინალ შეფუთვაში, ან თუნდაც დაზიანებული ან გამოყენებული კლიენტის მიერ (პროდუქტები არ არის ნახმარი, გარეცხილი, გამოყენებული) გარდა სათანადო დილიგიის გონივრული ლიმიტისა. არ გულისხმობს ხელშეკრულების შეწყვეტას და, შესაბამისად, არ ექნება უფლება დაბრუნდეს მომხმარებლის მიერ პროდუქტზე გადახდილი თანხა. პროდუქტი დარჩება კლიენტის განკარგულებაში Cool-mania-ს საწყობში, ელოდება მის აღებას, ამავდროულად გააუქმებს გატანის მოთხოვნას.
9.7 მუხლის შესაბამისად. სამომხმარებლო კოდექსის 67, მეოთხე პუნქტი, მხოლოდ პროდუქტის მიღების შემდეგ და მხოლოდ მას შემდეგ, რაც დადასტურდება პოზიტიური შესაბამისობა პირობებთან და პროცედურებთან, რათა განხორციელდეს უარის თქმის უფლება და მთლიანობა (როგორც ეს მითითებულია ზემოთ პუნქტებში), Cool-mania უნდა იყოს ფარგლებში პროდუქტის მიღების დღიდან თოთხმეტი (14) დღის განმავლობაში და ნებისმიერ შემთხვევაში ოცდაათი (30) დღის განმავლობაში იმ დღიდან, როდესაც Cool-mania-ს ეცნობა მოთხოვნის გატანის შესახებ, დაუბრუნეთ მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხები. თანხის დაბრუნება მოიცავს მიტანის საფასურს, მაგრამ არა "დამატებითი მიტანის სერვისის" შესაძენად გადახდილ თანხას
საჩივრის ფორმა - (საჭიროა შეავსოთ და გაგზავნოთ დაბრუნებული საქონელი - გამოიყენეთ 2 წლიანი გარანტია პროდუქციის დეფექტებზე)
ამოღების ფორმა - (საჭიროა შეავსოთ და გაგზავნოთ დაბრუნებული საქონლით პროდუქტის მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში)
10. თანხის დაბრუნების პროცედურები
10.1 თანხის დაბრუნება განხორციელდება გადახდის ტრანზაქციის გაუქმებით (თუ გადახდა განხორციელდა კლიენტის მიერ საკრედიტო ბარათით ან საბანკო გადარიცხვით)
10.2 შეკვეთის ფორმაში მითითებულ პროდუქციის მიმღებსა და შეძენისთვის თანხის გადახდის შეუსაბამობის შემთხვევაში თანხების დაბრუნება, თანხის გატანის უფლების შემთხვევაში, განხორციელდება Cool-mania-ს მიერ, მათ, ვინც გადაიხადა.
10.3 როგორც უკვე აღინიშნა პუნქტში 4.1, ყველა ტრანზაქცია, რომელიც განხორციელდა კლიენტების მიერ, რომლებიც ცხოვრობენ ევროკავშირის ქვეყანაში, გარდაიქმნება ევროში მომხმარებლის მიერ გადახდის შედეგად. ევროს გარდა სხვა ვალუტაში გადახდებისთვის, Cool-mania კვლავ აბრუნებს თანხას ევროში, ვალუტის თანხა გამოითვლება იმ დღის ცვლილების თანაფარდობის მიხედვით, როდესაც დაბრუნებული იყო თანხა. შესაბამისად, გაცვლითი კურსის რისკები ეკისრება მომხმარებელს.
11. ჩვეულებრივი გარანტია
11.1 ვებსაიტზე გაყიდული პროდუქცია, მათი ბუნებიდან გამომდინარე, შეიძლება დაფარული იყოს მწარმოებლის მიერ გაცემული ჩვეულებრივი გარანტიით ("ჩვეულებრივი გარანტია"). მომხმარებელს შეუძლია დაეყრდნოს ამ გარანტიას მხოლოდ მწარმოებლის მიმართ. ხანგრძლივობა, ტერიტორიული გაფართოება, გამოყენების წესები და პირობები, დაფარული დაზიანების სახეები და/ან დეფექტები და გარანტიის ნებისმიერი შეზღუდვა დამოკიდებულია ინდივიდუალურ მწარმოებელზე და მითითებულია გარანტიის სერტიფიკატში, რომელიც შეიცავს პროდუქტის ყუთში.
პროდუქტების მწარმოებელი პასუხისმგებელია ამ პროდუქტების დეფექტებით გამოწვეული ნებისმიერი ზიანისთვის.
ამ სახის გარანტიას აქვს ნებაყოფლობითი ხასიათი და არ ამატებს, არ ცვლის, არ ზღუდავს ან გამორიცხავს და არ იმოქმედებს იურიდიულ გარანტიაზე.
12. 24 თვიანი სამართლებრივი გარანტია შესაბამისობის ხარვეზებზე
12.1 სამომხმარებლო კოდექსის შესაბამისად, ყველა პროდუქტი, რომელიც გაიყიდება ვებსაიტზე "მომხმარებელზე" ასევე დაფარულია 24 თვიანი სამართლებრივი გარანტიით, რომელიც მოიცავს შეუსაბამობას ხარისხთან, რომელიც არის მოთხოვნილი და დეკლარირებული კონტრაქტებში (მუხლებით. 128 ff. Leg. No. 206/2005). საგარანტიო სერვისის მისაღებად, მომხმარებელმა უნდა შეინახოს შეკვეთის ქვითარი („შეკვეთის და გადაზიდვის დადასტურება“ ელ. ფოსტა ან კურიერის მიტანის ბარათი ან გადახდის დამადასტურებელი საბუთი).
12.2 24 თვიანი სამართლებრივი გარანტია მოიცავს პროდუქტის დეფექტებს ან შეუსაბამობას, რომლებიც არ არის გამოვლენილი შეძენის დროს, არსებობს საქონლის მიწოდების დროს, თუ პროდუქტი გამოიყენება სათანადოდ, შეესაბამება მის დანიშნულ გამოყენებას და დადგენილია მწარმოებელი (დებულებები, რომლებიც შეიცავს პროდუქტს საბოლოოდ თანდართულ დოკუმენტაციაში.
შესაბამისობის დეფექტი უნდა იყოს დენონსირებული, გარანტიის გაუქმების პირობით, აღმოჩენის დღიდან ორი თვის განმავლობაში.
12.3 საქონელი ითვლება ხელშეკრულებასთან შესაბამისობაში, თუ მომხმარებლისთვის მიწოდების მომენტში:
12.4 ამიტომ გამორიცხულია იურიდიული გარანტიის საზღვრიდან დეფექტები, რომლებიც გამოვლინდა შემთხვევითი ფაქტებით ან მომხმარებლის პასუხისმგებლობით, ან პროდუქტის გამოყენება არ შეესაბამება მის დანიშნულ გამოყენებას და/ან ტექნიკურ დოკუმენტაციაში მითითებული შეიძლება დაერთოს პროდუქტს.
12.5 პროდუქტის დეფექტის ან შეუსაბამობის შემთხვევაში, Cool-mania უზრუნველყოფს მომხმარებლისთვის საფასურის გარეშე, პროდუქტის შესაბამისობის აღდგენას: პროდუქტის შეკეთებით ან ჩანაცვლებით სხვა თანაბარი ან მეტი მახასიათებლებით. წინააღმდეგ შემთხვევაში ფასის შესაბამისი შემცირებით ან ხელშეკრულების შეწყვეტით დაბრუნებით გადახდილ თანხას.
12.6 იმისათვის, რომ ისარგებლოს სამართლებრივი გარანტიით, მომხმარებელმა პირველ რიგში უნდა წარმოადგინოს საქონლის შეძენისა და მიწოდების თარიღის მტკიცებულება. მიზანშეწონილია, რომ მომხმარებელმა, ასეთი მტკიცებულების მიზნებისათვის, შეინახოს „შეკვეთისა და გადაზიდვის დადასტურების“ ელ.ფოსტის ასლი, რომელიც Cool-mania-მ გაგზავნა ან ნებისმიერი სხვა დოკუმენტი, რომელიც ადასტურებს შესყიდვის განხორციელების თარიღს (მაგალითად, კურიერის მიწოდების ცნობა ან გადახდის დამადასტურებელი საბუთი).
12.7 მომხმარებელმა უნდა გაუგზავნოს Cool-mania-ს კონკრეტული კომუნიკაცია, რომელიც მოითხოვს შეუსაბამობის აღმოფხვრას, ელექტრონული ფოსტით [email protected] თემა: პროდუქტი დაზიანებულია.
12.8 იმ შემთხვევაში, როდესაც გარანტიის განაცხადი ითვალისწინებს პროდუქტის დაბრუნებას დეფექტის გამოსწორების მიზნით, პროდუქტი უნდა დაუბრუნდეს მომხმარებელს ორიგინალურ შეფუთვაში, სრული მისი ყველა ნაწილით (შეფუთვა და ნებისმიერი დოკუმენტაცია და დამხმარე აღჭურვილობა). ორიგინალური შეფუთვის დაზიანების შესაზღუდად, რეკომენდებულია მისი სხვა ყუთში მოთავსება. თავიდან უნდა იქნას აცილებული ეტიკეტების ან ლენტის მიმაგრება პირდაპირ პროდუქტის ორიგინალ შეფუთვაზე.
12.9 თუ ხარვეზი არ არის აღმოჩენილი ან თუ ეს არ უნდა იყოს პროდუქტის შეუსაბამობა, საკანონმდებლო დადგენილების No206/2005 შესაბამისად, მომხმარებელს დაეკისრება შემოწმებისა და შეკეთების ნებისმიერი ხარჯი, ისევე როგორც ნებისმიერი სხვა ხარჯი ( ტრანსპორტი და ა.შ..) საბოლოოდ შენარჩუნდა Cool-mania. გარანტია ძალადაკარგულია, თუ ხარვეზი გამოწვეული იყო მყიდველის უგულებელყოფით ან ბოროტად გამოყენებით, თაღლითობით, ტენიანობით ან სხვა მიზეზებით, რომლებიც არ არის დაკავშირებული წარმოების ან წარმოების დეფექტებთან.
13. კონფიდენციალურობა
13.1 მომხმარებლის მიერ მოთხოვნილი და მოწოდებული პერსონალური მონაცემები შეკვეთის მოდულის შევსებისას გროვდება და მუშავდება მომხმარებლის მოთხოვნების დაკმაყოფილების მიზნით და არავითარ შემთხვევაში არ იქნება ლიცენზირებული მესამე მხარისათვის. Cool-mania გარანტიას აძლევს თავის მომხმარებლებს პატივისცემას. პერსონალური მონაცემების დამუშავების წესებს, ექვემდებარება კონფიდენციალურობის კოდს, რომელიც დადგენილია 2003 წლის 30.06.2003 No196 საკანონმდებლო დადგენილებით და შემდგომი ცვლილებებით.
14. შეცდომები და/ან უზუსტობები საიტზე
14.1 Cool-mania მუდმივად მოწოდებულია შეამოწმოს ონლაინ კატალოგი შეცდომების ან უზუსტობების თავიდან ასაცილებლად. თუმცა, შესაძლებელია, რომ ვებსაიტი შეიცავდეს შეცდომებს, უზუსტობებს ან უზუსტობებს. ამიტომ Cool-mania იტოვებს უფლებას გამოასწოროს ვებ-გვერდზე არსებული ნებისმიერი შეცდომა, უზუსტობა ან გამოტოვება, მას შემდეგაც კი, რაც საბოლოოდ მიიღეს შეკვეთა. ასევე იტოვებს უფლებას შეცვალოს ან განაახლოს ინფორმაცია ნებისმიერ დროს კლიენტის წინასწარი შეტყობინების გარეშე.